פרס ריליס פקטורי

פיתוח ועיצוב מותג ויזואלי ואתר אינטרנט דו-לשוני (אנגלית ועברית) עבור מיזם מבית textactive.

פרס ריליס פקטורי

פיתוח ועיצוב מותג ויזואלי ואתר אינטרנט דו-לשוני (אנגלית ועברית) עבור מיזם מבית textactive.

תהליך המיתוג

לוגו החברה עוצב בהשראת מפעל תעשייתי בסגנון רטרו, כאשר הוא נותן תחושה של ייצור סדרתי של חומר טקסטואלי בדומה לבית דפוס גדול.
האייקון של הלוגו מוכל בתוך גלגל שיניים גדול להעצמת תחושת קצב השירות המהיר כמו בפאנל חדשותי - טקסט מקצועי, קצר ומהיר.
הלוגו נבנה בשתי גרסאות - עברית ואנגלית - כדי לשרת חברות ישראליות המעוניינות לפנות לקהל הבינלאומי והוא נבנה בשתי צבעים בלי אופי עיתונאי-חדשותי מובהק - אדום ושחור.